.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کاهش حوادث ناشی از کار در روستاهای مازندران تفاهم نامه شد
با هدف کاهش حوادث ناشی از کار در روستاها؛ تفاهم نامه چهارجانبه آموزش ایمنی کار منعقد شد.

به گزارش شمال نیوز، تفاهم نامه چهارجانبه آموزش ایمنی به کارگران و پیمانکاران ساختمانی تحت پوشش نظام کاردانی صنعت ساختمان با هدف کاهش حوادث ناشی از کار در کارگاه های ساختمانی بین ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آموزش فنی و حرفه ای، بنیاد مسکن و سازمان نظام کاردانی ساختمان استان مازندران منعقد شد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران اظهار کرد: در سال های اخیر اقدامات شایسته ای در زمینه کاهش حوادث ناشی از کار صورت گرفته است.

کامران اصغری افزود: پس از آغاز طرح آموزش ایمنی به مهندسین و کارگران ساختمانی شاهد بازخورد بسیار خوب آن در شهرهای استان بودیم و کیفیت کار به حدی خوب بود که در سطح کشور از استان مازندران به عنوان الگو یاد می شود و در همین راستا مازندران به عنوان دبیرخانه دائمی HSE در صنعت ساختمان انتخاب شد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش ساخت وساز در روستاها با کمک دستگاه های مرتبط این ضرورت را ایجاد کردیم که بحث ایمنی را در روستاها بیش از پیش پیگیری کنیم.

وی ادامه داد: به همین دلیل با همفکری ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای، بنیاد مسکن و سازمان نظام کاردانی ساختمان استان مازندران تصمیم گرفتیم با انعقاد تفاهم نامه همکاری به بحث آموزش ایمنی کارگران و پیمانکاران در روستاها به صورت ویژه ورود پیدا کنیم.

اصغری در پایان تصریح کرد: این طرح نیز مانند طرح آموزش ایمنی به مهندسین و کارگران ساختمانی حوزه شهری برای اولین بار توسط استان مازندران اجرا خواهد شد و امیدواریم بتوانیم گامی بلند در زمینه کاهش حوادث ناشی از کار بر داریم.

 سید مجید هاشمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت کاهش حوادث ناشی از کار در کارگاه های ساختمانی اظهار کرد: علاوه بر افزایش سطح کیفی ساخت و ساز در واحدهای مسکن روستایی به دنبال افزایش ضریب ایمنی در این کارگاه ها خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اجباری شدن استفاده از پیمانکاران دارای تأیید صلاحیت ایمنی با اجرای مطلوب این مهم امیدواریم بتوانیم در کاهش حوادث ناشی از کار موثر باشیم و در این زمینه استعلامات لازم را از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اخذ خواهیم کرد.

رضا گرزین مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران نیز در این جلسه طی سخنانی بیان کرد: این اداره کل ظرفیت بسیار بالایی در زمینه آموزش در همه ابعاد دارد.

وی افزود: آموزش های کیفی فنی و حرفه ای نقش پلی را ایفا می کند که می خواهد دنیای دانش را به کار برساند.

گرزین اظهار کرد: آموزش در روستاها در همه ابعاد اثربخشی خاص خود را دارد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران خاطرنشان کرد: در زمینه آموزش ایمنی به کارگران و پیمانکاران ساختمانی و همچنین قرار دادن مکان آموزشی مناسب با توجه به مفاد این تفاهم نامه اقدام خواهیم کرد./ ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.128 seconds.